Tuesday, December 19, 2006

Snart jul...

Nå er det bare 5 dager til jul, det er helt utrolig hvor fort tiden har gått! Vi er ca halvveis i skoleåret nå, og i løpet av de neste to månedene vil vi se lite til de andre her på skolen, pga. Kenya reise og Vinterferie. Det skal bli koslig å komme hjem til jul da, føles ut som evigheter siden jeg så vennene mine hjemme sist. Det skal bli rart å se hva som har forandret seg siden sist der oppe.

I det siste har det egentlig skjedd litt av hvert her på skolen. Vi hadde juleverksted her en dag, det var ikke så utrolig spennende (utgreiing i to timer om juletradisjoner av Ann Torild...) men jeg støpte adventslys til mamma og pappa, og lagde en ganske så lekker mann. I papp. vi hadde også sånn juleevangeliestunt, tørt som det høres ut. men det var ganske gøy, vi fikk en del av juleevangeliet og gjorde det og, og spilte det for de andre. Vår gruppe lagde en historie om at det hadde vært julebord i himmelen, alle hadde vært driting og alle hadde hatts sex med Maria. jeg tror den ble ganske bra igrunn.

Vi hadde også en linjetur til Oslo på Fredag, det var gøy. Fikk shoppa litt, og vi besøkte kunsthøyskolen og strykejernet. To motpoler innen kunstskoler. Kunsthøyskolen virket så utrolig seriøs og kjedelig, slikt liker ikke jeg. Strykejernet derimot var bare... jeg har ikke ord for det en gang. Ett galehus... Et kult galehus.

Ellers, så er potteplanten min tilnærmet lik død. Jeg har levd i håpet om at den kom til å livne opp snart ganske lenge nå, men nå ser det desverre dystert ut for dens videre sjebne som dekorasjon på mitt ellers ganske triste soverom.


Julegrantenning. Meg, Ulf og Agnethe

No comments: